Τρίτη 26 Μαΐου 2009

Σσσσ! ΤΟ ΣΑΡΑΚΙ ΔΙΑΒΑΖΕΙ !!!

Ησύχασε το μυαλό μου! Το σαράκι σταμάτησε να χτυπιέται στο πάτωμα και να ουρλιάζει! Τό ' στησα μπροστά στον υπολογιστή και του πέταξα το δόλωμα! "Έλα εδώ να δείς φαί πουλάκι μου!" του λέω κρύβοντας το σατανικό μου ύφος με το φύλλο της Ελευθεροτυπίας. Και το στεριώνω στην καρέκλα πάνω σε δυο μαξηλάρια: Μπροστά σ' ένα μπολόγκ που το λένε "Μαγειροτσουκαλιάσματα"! Η ... μαγειρική αυτή το έχει ενθουσιάσει! Από κείνη την ώρα σπαρταράει στα γέλια και μασουλάει ποπ-κορν! Συνεχώς απ' το πρωί! Έχει ξεχαστεί και έχει ξεφύγει λίγο απ' αυτο το βίτσιο με την πολιτική δεν παρακολουθεί τίποτα και κάνω την προσευχή μου με το μισό μάτι στα εικονίσματα και το άλλο στο σαράκι μήπως και με μυριστεί πως του έστησα μηχανή! Βεβαίως ξένοιασα για την ώρα από τις... πολιτικές υστερίες του ζωυφίου, αλλά έχω βρεί τον μπελά μου γιατί πρέπει να φτιάχνω γαβάθες με ποπ-κόρν και τελειωμό δεν έχει... Έχει αυτό το μπλόγκ κάτι απίθανες ιστορίες μπλεγμένες με συνταγές , το κάτι έλλο! Θα προσπαθήσω να το αποτρέψω απο το να δει δελτία ειδήσεων σήμερα. Οι ιστορίες Κυρίας Λίνας, έτσι τη λέει, Κυραλλίνα του λέω τίποτα αυτό, θα κρατήσουν μάλλον μέχρι το βράδυ... Απο αύριο θα ξαναρχίσει το μαρτύριό μου γιατί πόσες ιστορίες να γράφει κάθε μέρα η γυναίκα για να κρατάμε το σαράκι σε καταστολή! Ο εφιάλτης μου θε λήξει μονο ό, αν το σκοτώσω το ζωύφιο, το ξέρω! Έλα όμως που το αγαπάω! Ή μήπως το μισώ τόσο που νομίζω οτι το αγαπάω; Ημαρτον!

1 σχόλιο:

  1. Καλημερούδια βρε Σαράκι μας. Χαρά εμείς εδώ στα Μαγεροτσουκαλιάσματα που σας κρατήσαμε συντροφιά! Αλλά πολιτική κι ξερό ψωμί, όμως. Έτσι είναι οι μεγάλε αγάπες! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή