Πέμπτη 30 Δεκεμβρίου 2010

Το σαράκι και ο λέβητας του καλοριφέρ!

Έκπληκτο το σαράκι αντιλαμβάνεται πως ο θόρυβος που άκουσε το πρωί ήταν τρομοκρατική επιχείρηση... Αρχικά φοβήθηκε πως έσκασε το καζάνι του καλοριφέρ.  ΈΧΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟ ΑΝΑΨΟΥΜΕ ΑΠΟ ΠΕΡΣΙ... μου είπε ουρλιάζοντας!!! Λεφτά για συντήρηση δεν υπάρχουν, και αποφάσισες να το ανάψεις σήμερα!  Όχι, του λέω, ΔΕΝ είναι το καλοριφέρ, διαολεμένο ζωύφιο.  Κάτι άλλο είναι .... Τρέχει στην μικρή - μικρούτσικη- οθόνη που έχουμε στο καθιστικό: (διαρκώς γκρινιάζει γιατί θέλει να πάρουμε πλάσμα τριανταδυάρα) και φωνάζει: Είναι τρομοκρατική ενέργεια! Ευτυχώς!  Του λέω:  Τι τσαμπουνάς χαζούλικο? Ευτυχώς που είναι τρομοκρατική ενέργεια Πρωτοχρονιάτικα? ΌΧΙ, μου λέει, ευτυχώς που δεν έσκασε το καλοριφέρ! 
Νεογέννητε Χριστέ μου, δως μου δύναμη ν' αντέξω την παραφροσύνη του μικρού μου σκουλικιού.  Θα του  φορέσω φίμοτρο. Κινδυνεύω να με εκθέσει ανεπανόρθωτα καμμιά ώρα!  Τέλος πάντων αφού δεν έπεσε η πολυκατοικία καθίσαμε κι οι δυο μπροστά στην τηλεόραση με το καφεδάκι μας και βλέπαμε τις ζωντανές συνδέσεις... Ώραια απασχόληση για πρωινό.  Τι άλλο να κάνεις? Αυτοί οι τρομοκράτες φροντίζουν για την ψυχαγωγία μας τώρα που δεν έχουμε λεφτά και δεν  μπορούμε να πάμε στο θέατρο... Φωνάξαμε και τη γειτονιά και σχολιάζαμε τα γεγονότα. Ο καθένας το μακρύ του και το κοντό του... Βασικά εξεπλάγην γιατί υπήρξαν και μερικοί που ήσαν υπέρ!!! Χριστός κι Άπόστολος. Εμείς στην εποχή μας, είπε το σαράκι ως αντισταση έναντι του συστήματος, φτιάχναμε αυτοδιαχειριζόμενους συναιτερισμούς και συλλογικά οικολογικά αγροκτήματα!!! Θεωρούσαμε  οτι έπρεπε να φτιάξουμε νέους ανθρωποκεντρικούς θεσμούς, για να υποκαταστήσουμε απο σοσιαλιστικές μορφές κοινωνικής συμβίωσης την εκμετάλλευση ανθρώπου απο άνθρώπο του καπιταλισμού... Το τι καρπαζιές έφαγε το ζωύφιο απο τους παρευρισκόμενους, ξεστομίζοντας αυτά, δεν περιγράφεται! Γι' αυτό προκόψατε! Του είπε κάποιος.... Δεν έχω ξαναδει το ζωύφιο καταπτοημένο! Μούρθε να το αγκαλιάσω και να το φιλίσω για παρηγοριά. Μετά σκέφτηκα οτι το παίζει επαναστάτης κι άρα δεν χρειάζεται, αντέχει τα χτυπήματα.  Αλλά δεν είμαι σίγουρη. Γιατί να τιμωρούμε τα φτωχά σαράκια, ακόμη κι άν λένε ρομαντικές χαζομαρίτσες.....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου