Τρίτη 12 Μαΐου 2009

ΕΠΕΙΔΗ ΠΆΜΕ ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΕ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΓΥΡΙΣΜΕΝΟ ΠΡΟΣ ΤΑ ΠΙΣΩ, ΓΙ' ΑΥΤΟ ΣΥΝΕΧΩΣ ΣΚΟΝΤΑΦΤΟΥΜΕ !

Το σαράκι χαιρετά τα αδέλφια του τους μπλογκερς! 'Εχει τρελαθεί απο τον ενθουσιασμο του, γιατι στην Ελλάδα υπάρχουν τόσο πολλο,ί τρελλοί τύποι, ξερκέφαλοι και απειθάρχητοι, που δεν μασάνε τις μπούρδες που τους λένε όλα αυτά τα κλεφτρόνια στα παράθυρα! Αναγνώστη μου καταλαβαίνεις οτι προσπαθώ -εγώ η φωνή της λογικης - να το συγκρατήσω και πάλι το ζωύφιο, γιατί κινδυνεύουμε να μας εκθέσει ανεπανόρθωτα και μάλιστα σε περίοδο ευρωεκλογών που κι εμείς θέλουμε κάτι να πάρουμε απο αυτήν την εξουσία που το μόνο που μπορεί να προσφέρει είναι προσωπικά ρουσφέτια, αλλά δεν συγκρατείτα κατ' ουδένα τρόπο το απαίσιο. Έχει λέει επαναστατικο dna αυτό, κατάγεται απο τους... Μανιάτες! Μέγας είσαι κύριε! Τσιρίζει σαν παλαβό, που κλείσανε λέει τη Βουλή, και τι είναι Βουλη; Δική τους είναι; Του πατέρα τους είναι η Βουλή και την ανοίγουν και την κλείνουν όποτε θέλουν; Κάθεται στημένο στην τηλεόραση και παρακολουθεί τον προεκλογικό αγώνα, που ο μεγαλοδύναμος να τον κάνει γιατί δεν συζητάνε- τσακώνονται για την Ευρωβουλή ούτε μας λένε τι θα κάνουν εκεί και τι θα ψηφίσουν αν θα φέρουν καμιά καλή αλλαγή στο Ευρωκοινοβούλιο, σιγά! Λρες μάρες κουκουνάρες κουβεντιάζουν! Του έχω φτιάξει και ένα τεράστιο μπολ με ποπ-κορν,για να μασουλάει την ώρα που παρακολουθεί το σόου, μπάς και τη γλιτώσει το... χαλί! Κλείσε βρέ πουλάκι μου το βλακοκούτι του λέω, δεν θα σου τα λύσουνε αυτοί τα προβλήματά σου δεν το βλέπεις οτι είναι ανήμποροι; Αναξιοπαθούντες; Κλείσε να κάνουμε και καμιά δουλειά! Όχι, αυτό, θέλω να ξέρω τι γίνεται! Θα του ρίξω καμμιά στο κεφάλι με το σκουπόξυλο! Είμαστε δύναμοι εγώ και οι φίλοι μου απ' τα μπλόγκ, μου λέει, δεν κάτσουμε να μας κυβερνάτε εσείς τα λαμόγια. Καλά, μακάρι του λέω αλλά μέχρι τότε τρώς τα δικά μου ποπ-κορν! Ηλίθιο σκουλικι!

1 σχόλιο:

  1. Μου έβγαλε το λάδι το Σαράκι και σχόλιο δεν έχω καταφέρει να αφήσω. Θα ξαναδοκιμάσω και βλέπουμε. Κάτω τα κλεφτρόνια των παραθύρων, τα λαμόγια στην φυλακή και φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή