Δευτέρα 17 Ιανουαρίου 2011

ΤΟ ΣΑΡΑΚΙ ΕΦΑΓΕ ΠΑΛΙ ΔΑΚΡΥΓΟΝΑ ...ΣΤΟΝ ΑΓΙΟ ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΟΝΑ.

Τι τούρθε... Το σαρακάκι Σαββατιάτικα στη λειτουργία του Αγίου Παντελεήμονα....  Γυρίζω σπίτι και ψάχνω σαράκι απο δώ σαράκι απο κε΄σαράκι πίσω απ τον καναπέ σαράκι στα ντουλάπια της κουζίνας πουθενά το σαράκι... Τελευταία μου ελπίδα τα πάνω ράφια της βιβλιοθήκης οπου το βρισκω καμμιά φορά αποξεχασμένο να ξεφυλλίζει λεξικά .... Έχει λέει άγνωστες λέξεις...   Όμως δεν είναι ούτ' εκεί. Αρχίζουν να με ζώνουν τα μαύρα φίδια γιατί το γνωρίζω το ζωύφιό μου και ξέρω οτι αφορμή γυρεύει  για φασαρίες και μπελάδες κάθε λογής...Έχώ ήδη περιπλανηθεί με το αυοκίνητο κάνα δυο ώρες γύρω γυρω απο το τετράγωνο Αγίου Μελετίου Αριστοτέλους Κεφαληνίας γιατί η αστυνομία έχει κόψει την κυκλοφορία .... Ρωτάω έναν αστυνομικό τι τρέχει ρε παιδιά και μου απαντάει το  εξής κουφό οτι λέει οι αναρχικοί χτυπάν την αστυνομία γίνονται έκτροπα στον Αγιο Παντελεήμονα πάρα κάτω... Ετσι ακριβώς το είπε το όργανο.  Καλά λέω οι Χρυσαυγήτες θάναι κιλ αυτος ο κουτούλιακας τους μπέρδεψε με τους αναρχικούς... Ευτυχώς που τον βάλανε να μας φυλάει... Τέλος πάντων είμαι πλέον σίγουρη πως το λατρεμένο μου χαζοσκούληκο είναι στα επησόδια... Φτού που να τρέχω τώρα? Δεν προλαβαίνω να σκεφτώ κι χτυπάει το κουδούνι,,, Είναι η γειτόνισσα  που μου φέρνει το σαράκι μπανταρισμένο κι ανίκνο να μιλήσει μπλαβό κατάμαυρο κι αξιολύπητο κυριολεκτικά... Βρέ του λέω τι πήγες κι έκανες  πάλι? 
- Στην εκκλησία πήγα. Μου λέει... Ούτε κάν στην συναυλία δεν ΄ξεκίνησα να πάω... Πήγα στην εκκλησία να δω που τραγούδησε τις προάλλες ο Νταλάρας και μας την πέσανε με δακρυγόνα... Που μπορεί να προφυλαχθεί ένας καλός Χριστιανός πια? 
-Στο σπίτι του μήπως? 
-Δηλαδή εννοείς οτι δεν θα βγαίνουμε πια απ την πόρτα μας?   Γιατί θα κινδυνεύουμε απο τους χρυσαυγήτες που η αστυνομία τους λέει αναρχικούς  την αστυνομία τους αναρχικούς που η αστυνονμία ονονάζει χρυσαυγήτες τους αγανακτησμένους τους αλλοδαπούς τους κλεφτες και τους ξετρελαμενους  οδηγούς....Ή μήπως να κιδυνεύουμε επειδή μοιάζουμε σε κάποινον... ή επειδή η μάνα μας  έχει περίπου ίδιο όνομα με μια τρομοκράτησσα της RAF. Tι ηταν πάλι αυτό?   Τι στο καλό αστυνομία είναι άυτή που δεν διασταυρώνει τα στοιχεία?  Δηλαδή να υποθέσω οτι γνωριζαν τις κινήσεςι της γερμανίδας επειδή πίστευαν οτι είναι κόρη της  ΡΑΦίτησσας???  Χριστούλη μου φοβάμαι... Δεν νιώθω καθόλου ασφαλής μ αυτή την αστυνομία .. Πολύ μπέρδεμα ρε παιδιά δεν έπεσε τελευταία?  Λέει το σαράκι κι εγώφ κλείνω τ αυτιά μου στην ακατάσχετη γκρίνια του μπλαβιασμένου ζωντανού καθώς του βαζω κομπρέσες στο ξερο του το κεφάλι. κλείνω τ αυτιά μου και σκέφτομαι πόσο δίκιο έχει το βλαμμένο ....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου