Δευτέρα 25 Μαΐου 2009

Αχ! βάσανα! Σοσιαλισμέ μου τι βαρβαρότητες τραβάμε για σένα!

" Πως γίνεται πές μου πως γίνεται να είναι τόσο άσχετοι! Πως γίνεται να μας κυβερνάνε μονο άσχετοι. Να κάνουν αντιπολίτευση άσχετοι να το παίζουν ξύπνιοι και μορφωμένοι - ασχετοι, να κάνουν προεκλογικές καμπάνιες άσχετοι να τις οργανώνουν άσχετοι και να λένε οτι τα συνθήματα είναι καλά ή κακά ανάλογα με τις αντιδράσεις των τεχνικών των αντιπάλλων στ' απέναντι κομματικά γραφεία... οι άσχετοι"

-Ηρέμησε πουλάκι μου, θα πάθεις τίποτα!
-Μα δεν βλέπεις οτι είναι άσχετοι; Εγώ λέω -το φτωχό, αφελές ζωύφιο, το ζουλάπι του βουνού και του λόγγου, του κάμπου και της ρεματιάς, που να μου κοπεί η φωνή και το χεράκι και να βγάλω άφθες στη γλώσσα και καλόγηρο στην πατούσα χριστούλη μου, νόμιζα το ηλίθιο σκουλίκι -με ανεβάζεις σκουλίκι με κατεβάζεις - οτι αυτοί που έχουνε ένα σωρό τίτλους και φτυχία και μεταφτυχιακά και είναι αρχηγοί και βουλευτάδες και διαφημιστές διάολε ξέρανε και τη Ρόζα και τον Καστοριάδη αλλά και την "18η Μπρυμέρ του Λουδοβίκου Βοναπάρτη" που λέει πως η ιστορία επαναλαμβάνεται μόνο ως φάρσα! Αλλά αυτοί δεν ξέρουνε τίποτα θεούλη μου παντοδύναμε... Έλεος καλοί μου άνθρωποι! Που δεν το ξέρεια αυτό ούτε η Παπαρήγα ως πλέον αρμοδία!

Το σαράκι έχει πάθει ήττα με το "σοσιαλισμός ή βαρβαρότητα"! Θεωρεί πως το ξεφτιλίσανε το βιβλιο και το συγγραφέα και το ίδιο το σύνθημα γιατί το ρίξανε να τους καθαρίσει την κόπρο του Αυγείου. Να κερδίσουνε τις ευρωεκλογές οι μέν να συσπειρώσουνε τη βάση τους οι δε και οι άλλοι να πάρουνε κι αυτοί το μερδικό τους. Λέει το σαράκι και παρακολουθεί ξετρελαμένο όλη αυτή τη φιλολογία... Προσπαθώ να το πείσω να πάμε καμιά βόλτα στη θάλασσα και να ξεχάσουμε όλη αυτή τη... βαρβαρότητα, που δεν θα γίνει ποτέ των ποτών σοσιαλισμός γιατί σοσιαλισμός δεν γίνεται απο τους "τεχνικούς της εξουσίας" αλλά δεν μπορώ να το συνεφέρω, εκτός κι αν με βοηθήσει η Κυραλλινα να του φτιάξω κανα ματζούνι ή καμιά πιτούλα με ηρεμιστικά να το κρατήσουμε για λίγο σε καταστολή... Μου το τρελλάνανε το ζωύφιο! Πάει το σαράκι παιδιά.... Θα το ρίξει σε λίγο στα σκληρά...

Έχει αρχίσει να δέχεται κάτι ύποπτα τηλεφωνήματα τις τελευταίες ώρες! Κάτι βαρβαρικοί ήχοι ξεφεύγουν απ' το κινητάκι του. Λέω τι τρέχει ποιός σε παίρνει; Μου λέει: Αφγανοί! Αφγανοί; ρωτάω. ΤΙ ΤΟΥΣ ΘΕΛΕΙΣ ΕΣΥ ΤΟΥΣ ΑΦΓΑΝΟΥΣ; Ξαναρωτάω με τρόμο. Κανονίζω την επόμενη διαδήλωση μου απαντάει. Θα γίνει ... την βαρβαρότητας! Κάποιος πρέπει να υπερασπιστεί τας... γραφάς! Αυτοί το Κοράνι τους εγώ τα δικά μου ιερά βιβλιαράκια! Σε λίγο θα πουλάνε για σύνθημα προεκλογικό το "Έρως ανίκατε μάχαν..." Το προλαβαίνω δεν το προλαβαίνω το μικρό μου το γλυκό μου σκουλικάκι.... Βοήθεια Χριστιανοί (και Μουσουλμάνοι δεν έχω αντίρρηση)...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου