Παρασκευή 8 Μαΐου 2009

ΠΕΡΙ ΤΩΝ ΠΑΡΑΙΤΉΣΕΩΝ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΕΥΘΥΞΙΑΣ...

Βρέ, βρεέεε! Να και οι παραιτήσεις για λόγους πολιτικής ευθυξίας! Το σαράκι ξύπνησε σήμερα το πρωί και είχε μια φαγούρα στο κάτω αριστερό άκρο του μικρού δακτύλου του δεξιού του ποδιού. Πού να οφείλεται, που να οφείλεται, μου έφαγε τα αυτιά όλο το πρωί... Μέχρι που του σύστησα να πάει σε... ποδαρολόλο! Εγώ έτρωγα το πρωϊνό μου- νυφάδες βρώμης με γυαούρτι, πράσινα μήλα και ακτινίδια και ένα αυγό ποσέ- (το λέω για τους περίεργους δημοσιογράφους που λυσσάνε να μάθουν τι περιέχει το κάθε γεύμα κορυφής, ότι κι αν είναι, πρωϊνό, μεσσημεριανό, βραδινό, ορίστε αυτά φάγαμε,) και το σαράκι μου κατέρωγε τ' αυτιά! Γιατί έχω φαγούρα, γιατί έχω φαγούρα!
Να καλό μου γιατί είχες φαγούρα! Παραιτήθηκε ο πολύς, κύριος Βερελής!
Για λόγους ευθυξίας!
Αμ, καλό είναι, λέει το σαρακούλι, με το βαρύ ύφος του σοφού σε βαθειά περισυλλογή, να την έχει την ευθυξία κανείς, πριν κάνει ο,τι είναι να κάνει! Μετά... Δηλαδή, εξηγεί το ζωύφιο - λές και είμαστε χαζοβιόληδες όλοι εμείς και δεν ξέρουμε - την ώρα που είναι την κάνεις την αγορά των τρόλεϊ, ωραία αυτοκίνητα με κεραίες, έχουν και αιρ - κοντίσιον το καλοκαίρι, να σκεφτείς, "η μαμά μου όταν ήμουν μικρός (άντε ο μπαμπάς μου) μου έλεγε να είμαι τίμιος. Τώρα εγώ τι θα κάνω; Θα το τηρήσω αυτό;
Το σαρακούλι, μετά, άκουσε το φίλο του τον Βερύκιο που έλεγε οτι το Πασοκ λέει οτι ο Βερελής αποκλείεται να είναι ένοχος, είναι πολύ έντιμος! Μου λέει "κι εγώ το πιστεύω" λέει, και με κοιτάζει με το μισό του ματάκι -το αριστερό- λοξά (με πιέζει ψυχολογικά να συμφωνήσω, τα ξέρω αυτά του τα κόλπα) αλλά εγώ κάνω οτι δεν βλέπω και σκουπίζω ένα κόμπο ιδρώτα καθώς σκάβω το χαντάκι που σκοπεύω να ανοίξω τελικά για να το ρίξω μέσα το αναθεματισμένο, βασανιστικό ζωϋφιο, που ροκανίζει καλούς ανθρώπους το αχορταγο, σκουλίκι είναι αυτό ή...τρωκτικο;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου