Κυριακή 16 Ιανουαρίου 2011

TO ΣΑΡΑΚΙ ΦΕΥΓΕΙ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΗΣ ΣΤΗΝ ΑΥΣΤΡΑΛΙΑ....

Λοιπόν! μου λέει το σαρακούλι προχθές με πολύ σοβαρό ύφος!! (Οταν παίρνει αυτό το ύφος γυαλίζει το μάτι του και κταλαβαίνω οτι κάτι πολύ σοβαρό συμβαίνει. Αλλιώς πως να καταλάβεις οτι σοβαρεύει ένα σκουλίκι?)

-Λοιπόν, εγώ ετοιμάζω τα χαρτιά μου για την Αστραλία... Φεύγω απ' αυτόν τον τόπο που ουτε να σαρακώσεις δεν σηκώνει πια... Ποιό το ώφελος? Τα λές , βρίζεις , ροκανίζεις ο μπενάκης κι ο βγενάκης. Τρακόσιές ώρες στο ΙΚΑ γερμανικο στις ουρές, και κάθε φορά που τα βρίσκουμε σκούρα θυμόμαστε τις γερανικές αποζημιώσει...Λεφτά δεν έχουμε και ούτε θα έχουμε, τσίπα δεν έχουμε και ούτε θ' αποκτήσουμε, σοβαρό κράτος αποκλείεται να γίνουμε κι εγώ λέω να πάω μετανάστης. Στο μεταξύ, μαζεύω ξηρά τροφή στο σακουλάκι μου νάχω γιατί ποτέ δεν ξέρεις τι θα σου ξημερώσει ... Δηλαδή, πως φτάσαμε ξαφνικά να μην έχουμε που την κεφαλήν κλίναι???? Πως δηλαδή, απο κει που λεφτά υπήρχαν, λεφτά δεν έχουμε ούτε για τσίχλες? Κατάλαβες? Φεύγω μου λέει, φεύγω και δεν γυρίζω πίσω το κεφάλι γιατί αν γυρίσω νομίζω οτι θα μείνω ,,,, στήλη άλατος. 'Όπως η γυναίκα αυτή στα Σόδομα και στα Γόμορα. Πάω Αυστραλία. μπάς και δω προκοπή. Άσε που αυτοί εκεί κάτω έχουν ήδη φοβρές απώλειες λόγω της Κλιματικής Αλλαγής γι αύτο πλημμυρίζουνε αλλά τα ελληνικά ΜΜΕ δεν το ξέρουν και γι αυτο δεν το λένε κάτι πληροοφορίες μόνο τηλεγραφικές στο τέλος των δελτίων ειδήσεων. οι άσχετοι, γιατί εδώ τι έχουμε , καλοκαίρι Γεναριάτικα ....

-Αλήθεια παρατήρησες του λεω του σαρακιού και το αντιμετωπίζω σαν σπουδαίο πολιτικό συνομιλητή-παρατήρησες οπι τα δελτία ειδήσεων περιορίζοντια στο να μας δίνουν πολιτικές κατευθύνσεις αντι να μας ενημερώνουν? Φοβερό?

-Αυτό θα μας φάει , τον Έλληνα, λέει το σαράκι ξύνοντας το κεφαλάκι του με απόγνωση... Που γυρίζουμε συνεχώς γύρω απ τον εαυτό μας. Σαν τον σκυλάκο με την ουρά του... Εδώ αλλάζει το σύμπαν όχι μόνο το Κλίμα κι εμείς δεν εχουμε ακόμη φορολογικό σύστημα... Είδες που πιάσανε τον άνθρωπο για τρομοκράτη επειδή έμοιαζε με κάποιον και τον σαπίσανε στο ξύλο? Κι εσύ μου λές αν θα φύγω. Αστραλία Αστραλία τάχυστα !!!! θα σου στέλνω ανταποκρίσεις για την Κλιματική Αλλαγή να τις ρίχνεις στο μπλόγκ μου. Και κάποιο τρόπο θα βρω να τους βοηθήσω τους καλούς Αυτραλούς...

Θ' ακολουθήσω τα χνάρια του θείου μου πριν απο πενήντα χρόνια και θα βγώ λαθρομετανάστης στο Σύδνεύ...Άντε γειά θα σας στέλνω εμβάσματα. Βάλε μου τώρα στο σακουλάκι ξηρά τροφή γιατί τι θα τρώω τριάντα μέρες στο καράβι??

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου