Σάββατο 7 Ιανουαρίου 2012

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ....ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ!!!!

Καλημέρα σας .... Καλή χρονιά μας!   Αυτός ο χρόνος μου λέει το σαρακούλι, μπήκε φουσκωμένος απο έγνοιες, χτυπημένος με βρεγμένη σανίδα,  πεσμένος στο καναβάτσο. απο μπουνιά στη μούρη. Συνεχίζω κι εγώ να είμαι πιεσμένο και πατημένο κάτω, και να βλέπω όλους αυτούς τους τύπους που μας φέρανε ως εδώ να περιδιαβαίνουν τα μίντια και να δίνουν λύσεις. Τι λύσεις στις κρίσεις, να δώσει ένας που τόσα χρόνια μας έλεγε οτι μας σώζει?  Αυτοί οι σωτήρες. μου λέει το σαράκι δεν μας έσωσαν τελικά... Μήπως να φύγουν να πάνε να σώσουν κανέναν άλλον?  Το σαρακούλι εξακολουθεί να παρακολουθεί εντατικά την επικαιρότητα γιατί σαν ελληνάκι είναι πολιτικόν ζώον, ζωύφιον, για την ακρίβεια, αλλά με μισό μάτι και βρίζοντας ασταμάτητα.  Λέει, το φλέγον δηλαδή σ' αυτη τη ζόρικη στιγμή ειναι τι θα γίνει στο σοσιαλιστικό κόμμα, ο θεός να το κάνει σοσιαλιστικό....??? Το φλέγον ειναι αν θα διασωθούν αυτοί και το πολιτικό τους μέλλον.... Η γειτονιά σου, μου λέει το σαράκι, γέμισε ενεχειροδανειστήρια, δεν το βλέπεις?  Οι δρόμοι γέμισαν κλειστά μαγαζιά και στη θέση τους ξεφυτρώνουν καταστήματα αγοράς χρυστού!!!  Πουλάν τα χρυσαφικά τους οι άνθρώποι για να πληρώσουν τα χαράτσια... Όλοι τρέχουν για μια θέση στα συσίτια... Μέσον θα βάζουμε σε λίγο θα πηγαίνουμε στον βουλευτή μας για να εξασφαλίσουμε μια θέση στο συσίτιο της ενορίας... Κι αυτό που μαζεύει η εκκλησία μέσω των ραδιοφωνικών σταθμών είδη για τους φτωχούς??? Η Εκκλησία δεν εχει δικά της να δώσει?  'Η μηπως τα ραδιόφωνα δεν μπορούν να τα μαζέψουν και να τα μοιράσουν στους σωστούς ανθρώπους?   Νομίζω μου λέει το σαράκι οτι πρέπει να δραστηριοποιηθούμε.... Να μην καθόμαστε εδώ κι απλώς να σχολιάζουμε...  Δεν βλέπεις τους εργαζόμενους του ΑΛΤΕΡ και τη Χαλυβουργική????   Δες λίγο... Αυτοί κάνουν αγώνα. Που ακούστηκε να πλουτίζουν επι δεκαετίες ανθρώποι επειδή δεν πληρώνουν τους εργαζόμενούς τους??? Αυτό, μου λέει το σαράκι συμβαίνει εδώ και ένα χρόνο παντού!  Μπορείς να δουλέψεις αν δεν πληρώνεσαι.... Βρίσκεις δουλειά παντού,,, Αρκεί να μην χρειάζεται να σε πληρώνουν,,, Δεν υπάρχει έλλειψη θέσεων εργασίας, Ρευστό για πληρωμές δεν υπάρχει, Κι αν υπάρχει ο τύπος που το έχει δεν το δίνει σε σένα.. Το αποθησαυρίζει ή το βγάζει θα  έξω... Σε σένα θα το δώσει? Υπάρχουν και τα δολάρια Καναδα...Χα!  Αυτά μου λέει το σαράκι και το πιστεύω γιατί το ζω.Αντε καλή χρονια και Καλό Πάσχα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου