Πέμπτη 23 Ιουνίου 2011

Το σαράκι, οι Αγανακτισμένοι και η Αυτοδιαχείριση....

Τι να κάνει το σαρακούλι διαβάζει εντατικά οικονομία!  Μπαίνω χθές στο δωμάτιό του και αντικρίζω το χάος... Τόμοι στοιβαγμένοι γύρω από το κρεβάτι του και πάνω στο γραφείο στο περβάζι, στο μπαλκόνι, παντού.  Λέω, τι είναι αυτά σαράκι?
- Βιβλία οικονομίας,μου απαντάει.
- Και που τα βρήκες παρακαλώ?
-Μου τα έφερε το ταχυδρομείο.... απαντά με τη μύτη χωμένη μέσα σε ένα από αυτά κι ούτε κάν κάνει τον κόπο να με κοιτάξει.
-Πάω μου λέει στην πλατεία το βράδι και δεν ξέρω την τύφλα μου.... Δεν μπορώ να καταλάβω τι λένε οι άνθρωποι που μιλούν και οι επιστήμονες που αναλύουν και δεν μπορώ να πω μια γνώμη.... Σ' αυτήν την πρωτόφαντη άμεση δημοκρατία εγώ να μην μπορώ να αρθρώσω λέξη?  (πρωτόφαντη, λέει το σαράκι τι λέξη είναι αυτή που δεν μου την είχε αναφέρει ξανά? άκου πρωτόφαντη!  σαν πολύ να ξύπνησε και μας έγινε και του λογοτεχνικού)
-Ωστε λοιπόν θέλεις να γίνεις σοφό σαράκι.... Να μάθεις και τα οικονομικά!
-Τα χρηματοπιστωτικά κυρία μου. Τα οικονομικά τα ξέρω... Απ' την προηγούμενη κρίση.  Τα χρηματοπιστωτικά μαθαίνω τώρα. Το ήξερες οτι η Γκόλντμαν Σάκς μας κυβερνάει?  Δέν έχουμε πια κυβέρνηση αυτοί όλοι που  βλέπεις είναι υπάλληλοι. Μας κυβερνά το χρηματοπιστωτικό σύστημα. Ισχυρές τράπεζες παγκόσμιοι κολοσσοί που μας λένε τι να κάνουμε και τι να νομοθετούμε... Είδες αυτόν τον τύπο που στα νιάτα του ήταν οικονομικός δολοφόνος και πήγαινε στις χώρες της Λατινικής Αμερικής κι άλλου και τις πτώχευε για να τις πάρει το ΔΝΤ?  Έτσι σου λέει κάναν και με μάς....Το σαράκι πιάνει το κεφάλι του και αναστενάζει ....ΑΑΑΑΧ! Τι θα κάνουμε?
-Τι λένε στην πλατεία?
-Θα φτιάξουμε δίκτυα αυτοδιαχειριζόμενα αφού πρώτα μάθουμε να παράγουμε μερικά πραγματάκια....για να μην τους έχουμε ανάγκη.... Εύκολο είναι! Θα φτιάξουμε και δικές μας τράπεζες, υγιείς, και σχολεία, και τα πάντα, είμαστε ικανοί, είμαστε όλοι επιστήμονες, θα φτιάξουμε και δικά μας μίντια για να ενημερωνόμαστε, είμαστε δημοσιογράφοι και θα ξανακάνουμε το επάγγελμα λειτούργημα... Όξω τα λαμόγια λέω....
-Τι λές μωρέ, παλάβωσες....
-Είμαι πέρα για πέρα λογικό... Εμείς δεν είμαστε πια αγανακτισμένοι. Είμαστε ΑΠΟΦΑΣΙΣΜΕΝΟΙ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου