Τρίτη 19 Ιουλίου 2011

Το σαράκι και η προσωρινή πτώχευση! Τι θα πει προσωρινή????

Καλημέρα σας!  Π ς τα πάτε με τον καύσωνα?  Το σαρακούλι είναι μές τη δροσιά... Αντιμετωπίζει τον καύσωνα θερμοκρασιακό τε και πολιτικό, με τον μόνο τρόπο που είναι αποτελεσματικός. Βρίσκεται σε ακριτικό νησάκι... Ακριτικό σαν να λέμε ... Κουφονήσια?  Εκεί....  Απέναντι Τουρκία... Και να σας πω? Τώρα με την επιλεκτική χρεοκοπία που θα γίνει μέσ' τη βδομάδα όπως λένε κι οι Financial Times σήμερα θα τους δεί πρώτο τους Τούρκους που θα κάνουν απόβαση στην Κώ!!!  Τοτε που είχαμε ξαναπτωχεύσει δεν ήταν που φτάσανε στη Λάρισα?     Αυτά λέει το ζωύφιο και παραληρεί κάτω απο μια λευκή ομπρέλα στην παραλία. Το έχει χτυπήσει ο ήλιος στο κεφάλι.... Πάντως αυτά που διάβασε στους F.T. όντως ισχύουν γιατί τα διάβασα κι εγώ. Το λέει η εφημερίδα.... Τώρα για μέσα στη βδομάδα δεν ξέρω! Μάγος είμαι?   Επιλεκτική και προσωρινή .... Καλά, τι κάνουμε στην περίπτωση αυτή? Μένουμε στα Κουφονήσια... Συνεχίζουμε τις διακοπές επ' αόριστον. Αυτά τα λέει το σαράκι αλλά εγώ διαφωνώ... Εδώ έχουμε πρόβλημα ως χώρα και είμαστε και δημοσιογράφοι... Δεν μπορώ να υιοθετήσω, του λέω του σκουλικιού, την στάση "ατέλειωτη εκδρομή"....Αλλά το ζωύφιο έχει κι άλλες απορίες. Μου λέει τι θα πει προσωρινή στάση πληρωμών? Και πως το λέει η μεγάλη εφημερίδα έτσι ανεύθυνα... Τα λέμε αυτά? Τα λέμε μπάς και προετοιμάσουμε και την Κοινή Γνώμη... Εδώ τα λέει ο Μπένι τόσες μέρες .... Λοιπόν αν θέλετε μπορούμε να ξεκινήσουμε την αντίστασή μας απο τα Κουφονήσια κι εγώ δεν ξέρω τι άλλο να πω πια...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου