Πέμπτη 20 Αυγούστου 2009

ΤΟ ΣΑΡΑΚΙ ΟΜΗΡΟΣ ΤΡΟΜΕΡΩΝ ΚΥΚΛΩΜΑΤΩΝ

Γειά σας, είμαι το σαράκι!

Έχω πεσει θύμα της εγκληματικής δράσης τρομερών κυκλωμάτων. Τι έχει συμβεί?
Όλοι μου έλεγαν πως αυτόν τον τόπο τον κυβερνούν τα λαμόγια αλλά δεν ήθελα να το αποδεχτώ, μέχρι που τα είδα μπροστά μου σαν τους χάροντες....Πρώτον, παραλίγο να μπλέξω σε κύκλωμα διακίνησης λαθρομεταναστών χωρίς να το θέλω. Κύκλωμα, κυκλωματάρα! Όπως ξέρετε κι εμείς τα σαράκια δουλεύουμε....Παω λοιπόν να πιάσω δουλειά επικουρική
σε κάποιον φίλο και διαπιστώνω οτι το ... κεφάλαιο κίνησης προέρχεται απο λαθρομετανάστες που περιμένουν στην ουρά για την κόκκινη κάρτα... Παθαίνω μια φρίκη, όπου φύγει- φεύγει. Λέω, έ, ρε να μην είμαι δημοσιογράφος να έχω μαγνητοφωνάκια και κρυφές κάμερες! Διάσημο θα γινόμουν...

Η ...λεγάμενη, η οικοδέσποινα ντε, που με φιλοξενεί, θέλει λέει να πάρει μια επιχορήγηση απο τα ΕΠΤΑ, απο τη γυναικεία επιχειρηματικότητα, για να φτιάξει ενα γραφειάκι... Εκεί που κάθεται ωραία και καλά, σ' ένα καφε και συζητά με μια φίλη της, για το θέμα αυτό, ξεφυτρώνει στη συζήτηση ένας κύριος απο το διπλανό τραπέζι! Αυτός μπορεί λέει να της καταρτίσει τον φάκελο και να περάσει την υπόθεσή της στα σίγουρα, να την πάρει την επιχορήγηση, γιατι ξέρει τους συμβούλους εκεί καιθα έχει κι αυτός κάποιο όφελος διόλου ευκαταφρόνητο.... Τα βάζει κάτω η οικοδέσποινα και διαπιστώνει πως αν του δώσει αυτά που θέλει δεν θα της μείνει τίποτα, και τι θα κάνει? Α, της λέει ο κύριος εγω θα σου βρώ δουλειές! Δουλειές του Δημοσίου. Και θα παίρνω κι εγω....Τόσο απλά! Αυτοί οι τύποι κυκλοφορούν στα καφέ! Σου πέφτουν στο κεφάλι. Δεν χρειάζεται να ψάξεις! Όποια πέτρα κι αν σηκώσεις, ειναι απο κάτω!!!! Θεωρείται αυτονόητο πως έτσι γίνονται οι δουλειές!!! Μια υπόθεση, Παυλίδη, κάτι τέτοιο!

Είναι απαρηγόρητη γι' αυτό σας γράφω εγώ! Προσπαθω να την καλμάρω.
Της λέω, ήρέμησε, κάτι θα γίνει, θα φυσίξει ένας αέρας και θα τους πάρει όλους αυτούς να καθαρίσειο η ατμόσφαιρα... ΑΣ ΦΥΣΗΞΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!

Στο μεταξύ εγω πεινάω και αυτή δεν βλέπω να μαγειρεύει τίποτα, απ' τα μπουρίνια που έχει. Πάλι με ξηρά τροφή θα τη βγάλω.... Αχ, με φάγαν τα κυκλώματα!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου